Fullt upp, ajjemän =)

Vem är jag egentligen?
Frågan kom upp när vi skulle börja med våran första uppgift i digitalt skapande.
Vi har nämligen fått i uppgift att göra en powerpoint presentation om oss själva.
Och den första punkten som ska vara med är, vem är jag?
Jag menar hur ska jag beskriva mig själv.
De i min omgivning är väl dem som vet ganska bra vem jag är eller?
Jag vet väl också själv kanske vem jag är.
Men tänk om man inte har kommit på vem man är än?
Vad gör man då?
Vad ska man skriva?
Jag vet inte vem jag är, men det tänker jag ta reda på =S
Konstigt sånt där.
Och sedan vill man väl inte heller avslöja allt om en själv.
Iaf vill inte jag det, det ska inte vara för personligt.
Men oftast blir det bäst om det är personligt.
Så där har vi ett till dilemma.
Bara en massa problem och komplikationer när man ska skriva om sig själv.
Men sedan är det nog svårt också för att man ska visa upp den för hela klassen.
Det hade varit en sak om jag hade skrivit det här.
Eller en uppstast till en lärare, då hade det inte kännts lika betugande och jobbigt.
För jag är blyg och jag gillar inte ta stå framför klassen och prata, så detta kommer bli lite jobbigt.
Men jag kommer ju ta mig igenom det, det är bara en jävla resa dit.

Jag ska iaf åka till London på novemberlovet.
Jag längtar hur mycket som helst.
Vill verkligen bara komma bort från Sverige ett tag.
Så den 30 oktober bär det av mot London =D

Jag har bestämt mig nu.
Jag har betsämt mig för att börja i någon kampsport eller självförsvar eller något liknande.
Någon sport där man kan försvara sig och få "slåss" och "boxas".
Jag vill verkligen det.
Jag måste hitta något nu.
Vill verkligen börja träna något som har med det att göra =)

Och lära mig spela piano ska också göra.
Och börja spela golf.
Och träna på Onyx.
Och hinna med att jobba.
Och hinna med skolan.
Så det kommer vara fullt upp för mig hela tiden.
Men det kanske är bra med tanke på att vissa andra också har det.
Så slipper man också ha dagar då man inte har ngt att göra.
Det känns bra på något sätt.
Inte bara gå och vänta på att saker och ting ska hända.
Det blir för jobbigt och frustrerande i längden.
Så därför ska jag här med satsa på att ha ett fullbokat schema =)

Over and out
//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0