Cicci, äntligen är du här =D

Shoppa är livet.
Eller inte riktigt livet.
Men damn vad man blir glad av att shoppa.
Vad vore livet utan butiker att spendera sina pengar?
Inget, haha =P
Yes, dagen har gått ut på att shoppa.
Hitta en massa fina kläder och ett par skor.
Jag är rädd för att kolla mitt konto dessvärre, men det är bara att ta sig i kragen och göra det =P

Idag kom Cicci till Borås också, äntligen. Har inte sett henne på hundra år känns det som.
Men nu är hon här och vi ska umgås och flumma som vanligt, ska bli riktigt kul faktiskt.
Synd att du inte kan komma in på krogen bara =(

Jag är förkyld, det suger röv. Jag vill inte, Jag orkar inte.
Det är jobbigt.

Varför tänker jag så mycket på dig?

//Johhy

Kommentarer
Postat av: Miss Kei

MISS U! <3

2007-08-23 @ 20:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0