Att läsa tidningen

Sista dagen hemma då.
Inte för att jag har varit ledig så mkt,
men det har ändå varit skönt.
Ska jobba nu skit mkt.
Torsdag dag och natt och sedan fredag dag också.
Det kommer bli tufft men ändå kul.
Iaf på grand =)

Har precis kollat på film.
Allt om min buske.
Konstig film.
Trodde den skulle vara bra men det var den inte.
Alltså jag hade höga förväntningar, det var säkert därför också.
Plus att saker och ting distraherade mig =P

Snart kommer Vix hit.
Och senare ska jag, Vix och Elza gå på bio.
Det ska bli kul att komma ut lite.
Vi ska kolla på the simpsons movie =)
Hoppas den är bra.
Den verkar bra och den har fått bra betyg också =)

A just det, har ju glömt att säga att jag har fått en ny mobil =)
Eller köpt rättare sagt.
En samsung D830.
Den är röd och platt.
Jättefin.
Älskar verkligen den redan =)
Måste bara lära mig alla funktioner.
Plus att köpa minneskort och USB-kabel =)

Jag läste tidningen imorse, som jag alltid brukar göra.
Och så läser jag om royal thai-mordet, igen.
Dem skriver mkt om det och faktiskt likadan fakta hela tiden typ.
Det är ju alltid lite ny information men även mkt som dem har skrivit i alla andra artiklar.
Men det är väl också för att folk som inte läst innan ska få ett grepp om det hela.
Men för folk som har följt detta och läst varje artikel blir det bara irriterande.

Men men ska göra annat nu.
Som att utforska min nya mobil =P
Visst är det kul att utfrosta nya saker?
Finns det liksom något bättre?
Okej, det finns det.
Me det är jäkligt kul ändå =D

//Johhy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0