A beautiful day

Dagen började bra då jag vaknade upp jämte en söt person. Vilket gjorde mig glad.
Dock varade denna lycka inte så länge eftersom plikten kallade. Skulle nämligen jobba idag.
Och jaa det är mitt i min LEDIGA vecka, men var tvungen att hoppa in för Rebecca som har problem med stämmbanden och får inte prata. Så snäll som jag alltid är hoppade in för henne och jobbade. Det var tufft kan jag ju meddela, eftersom jag inte hade fått så mycket sömn. Men jag ska inte klaga, det var faktiskt mitt eget fel att jag inte sov så mycket som jag egentligen borde.
Sedan så träffade jag Mirry och Vix i stan och där vanrdade vi runt i alla affärer tills vi mötte Honey och Elza. Eller vi fortsatte faktiskt, bara att vi förflyttade oss till knalle. Var där en stund och sedan åkte jag med Mirry hem för att kolla på Elfsborg-Valencia.
Vi kollade även upp lite resor, vi ska nämligen åka till London på novemberlovet. Det ska bli hur kul som helst. Hoppas det blir av nu bara =D

Just nu sitter jag här hur trött som helst, men envis som jag är så går jag inte och lägger mig utan jag ska illa tvunget vara uppe och vara social på msn. Haha.
Funderade innan på att städa min bokhylla och gaderob, men jag tror inte jag orkar det. För just nu så håller mina ögon på att stängas hela tiden. Så det bästa vore nog att ta sig till badrummet, tvätta bort sminket, borta tändera och sedan krypa ner i min varma goa säng för att sova hela natten lång. Men det kommer nog inte hända än, så jag får väl sitta här och kämpa mot min trötthet =P

//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0