varför ska det göra så ont med sånna snygga skor?

 Helgerna är faan höjdpunkterna på veckorna. Så det är skönt att helgen äntligen är här.

Idag har varit en dag med skoskav. Mina vackra, söta och underbara vagabond skor gör verkligen ont om man går i dem för länge eller en hel dag. Jag vill använda dem oftare och mer. Men får för ont. (Förlåt mamma)
Men som sagt så har jag alltid plåster med mig i väskan som jag kan använda sisådär var femte minut.

Idag har jag varit med Marko och vi hade det jättekul och trevligt. Det var ju ett tag sedan vi sågs. Får göra om det snart igen.
Sedan åkte jag hem till Mirry med lite cider och öl. Vi slappade och kollade på tv, och självklart snackade lite om livet i sig...




tr?ja med kanin
Me vill ha den tröjan, den är super gullig ju ^^


Ska kolla på tv nu
cya

//Johhy

Kommentarer
Postat av: Vicky

en vecka kvar hihi (L) hahah ^^

2007-04-15 @ 12:52:47
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: tee

vi ropade efter dig så hela hulta hörde, men inte du, ..din döva lilla saak! :P haha

2007-04-15 @ 21:23:04
URL: http://telicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0