Living our dreams

Om jag hade fått önska, och att den önskan hade gått i uppfyllelse,
så hade jag önskat att mitt liv hade sett lite annorlunda ut.
Inte för att jag inte är nöjd med saker i mitt liv.
Mer att det saknas saker i mitt liv.
Eller saker man vill ha som man inte kan få.
Men som sagt, det kommer väl ngn gång, det man vill ha alltså, eller??


Det är lov nu och jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Det är skönt att slippa skolan?? Men det är det alltid, så det är ingen nyhet. Önskar bara att skolan var över och så att jag kan ha ett härligt sommarlov och götta mig med.
Det är redan torsdag och jag typ inte gjort någonting. Snart är lovet slut och man är tillbaka i skolbänken. Jag orkar verkligen inte det. Men men det är bara att lida sig igenom skiten.
Idag ska jag ut på krogen med Mirry och Co. Hoppas det blir kul. Vi ska äga dansgolvet.


And you said: I think I know how you're feeling And I replied: I don't think so at all And then we wouldn't be here A reuniting cup of coffeeTrying to recall  I know God What have we done to Each other and tell me dear Where did we go wrong And did we grow apart Or did we just not grow together Living our dreams  When you're sleeping on the couch When love becomes sacrificing Then I'm not sure it's gonna be You and me, anymore  And it's time Tell me what you are Thinking and guide me Where do we go from hereDo our ways converge Or do they seperate to nowhereDestination unknown  When you're sleeping on the couch When love becomes sacrificing Then I'm not sure it's gonna be You and me, anymore  When you're sleeping on the couch When love becomes sacrificing Then I'm not sure it's gonna be You and me, anymore




Förresten, jag ska lära mig jonglera. Det ska bli skit kul. Vill verkligen detta. Jag vet inte varifrån dragningskraften kommer ifrån, alltså att jag bara måste lära mig :s
Det är jättekonstigt. Men jag vill verkligen lära mig och jag ska göra det. Hoppas ni är med och stöttar mig, haha :P


//Johhy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0