Ett tuggummi, det intressanta i mitt liv?

Skola imon, det suger arsle...
Börja plugga igen, det suger arsle...
Vakna tidigt på morgonen, det suger arsle...
Vara trött och deppig på vardagarna, det suger arsle...
Som sagt, skolan suger mer än något annat.
Jag vet att jag inte gör så mkt mer än klaga, men låt mig, det är min blogg.


You don?t want me
Even though you flirt
You couldn?t care less about me
So you let me get hurt



Jag tycker att något borde hända i mitt liv nu, det är alldeles för tråkigt just nu.
För jag är en människa som gillar när det hela tiden händer något,
när det hela tiden finns saker att göra.
Det känns bäst då.
Då slipper man tänka så mycket,
då slipper man vara orolig,deppig,arg,ledesn.
Jaa, vad som helst.
Så snälla händ något roligt och äventyrligt.
Det skulle bli så mycket bättre då.

Har ett tuggumi i munnen som inte smakar så mycket längre,
vill slänga det men jag orkar inte resa mig och gå till köket.
Visst är jag lat? Men egentligen inte, eftersom det är varmt i soffan
och om jag reser mig blir det kallt :p
Såå tuggummit får stanna i min mun tills jag ska lägga mig.
Nu vet ni om mitt tuggummi som inte har någon smak längre.
Kanske inte vettig information, men det händer inte så mkt roligare saker i mitt liv.

Idag har jag övningskört med pappa, det fick ganska bra enligt mig, men bara bra enligt pappa.
Men det är bara att köra på, om jag nu vill ha körkort och det vill jag.

Men men jag ska väl nana snart
eller inte, för nu började sex and the city
och Jag älskar det <3

Kommentarer
Postat av: teus

varför är du inte i skolan!? i miss yooou! (L)

2007-04-11 @ 20:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0