Jag gillar inte....

Tisdagen har också gått nu.
En mycket smärtsam dag om man ska uttrycka sig så.
Smärtan=Träningsvärk.
Gillar inte det :(
Men träning har också sina konsekvenser både dåliga och bra.
Bra=fin och vältränad kropp (förmodligen)
Dåligt=Träningsvärk, hehe :P
(Sen finns det mer men jag orkar inte ta upp alla :p)
Flugan<3
Sitter just nu mitt inne i ett samtal med Vix, det har än så länge på gått i 2 h och 10 min. (det kommer säkert vara längre när vi bestämmer oss för att lägga på :P)
Det är roligt, vi snackar om en massa olika saker, som alltid.

Jaha, vad är det för fel på mig?
eller föresten svara inte på det, haha :P


Ha en skön natt ;)
//Johhy
Jaha


Kommentarer
Postat av: Vicky

tur att vi inte snackade på mobilen annars skulle vi dött av strålning om vi inte hade använt head-set förstås ;P

2006-10-11 @ 20:34:06
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0