I´m in love

Läget är såhär,
jag orkar egentligen inte skriva, men jag gör det ändå för att ni ska få ta del av mitt liv :D
(Rättare sagt, det LILLA liv jag har, hahah :P)


Lovet går och går, och innan man vet ordet av det så är det måndag igen och skolan drar igång med rusande fart. Inget jag ser framemot, men det är bara att bita i det sura äpplet, som sagt!!



Jag har spenderat mycket tid med mina underbara kompisar, och det har varit jätte kul och pinsamt (Snacket i mirrys rum som hennes brorsa hörde, pinsamt...).
Jag har även irrat omkring lite på stan och köpt lite kläder, JIPPI

  • Röd T-shirt
  • Röda skor (I´m in love)
  • Brun hängslekjol :S
  • Svart långärmad tröja
  • Rött linne
  • strumpbyxor (helt onödigt att jag skriver med det, men jag gör det ändå :P)
    (Det är mycket rött märker jag, men det gör inget jag älskar ju det såå :D)

Det var nog allt, och om jag köper något mer så ska ni självklart få ta del av det :D (eftersom jag vet att ni väldigt gärna vill ;))

Imorgon ska jag på möte på grand, lite nervöst men jag hoppas det går bra:D
funderar om jag ska ha på mig mina glasögon så att jag ser.
Helst skulle jag vilja slippa men då kanske jag inte ser vart mötet ska vara och så skämer jag ut mig, haha:P
Även om jag kanske inte ser såååååååååå dåligt, men ändå :P

Men men nu är jag trött och jag funderar på om jag ska gå och lägga mig eller städa mitt rum?
Hmm, jag vet inte.

Hursomhelst så vill jag önska er en god natt :D
sov skönt :P

//Johhy


Kommentarer
Postat av: Vicky

me love those red shoes :D

2006-11-01 @ 00:35:03
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0