Gå upp tidigt, det borde jag göra oftare :)

Jaha, då var det söndag!
Vaknade tidigt vid 8 och gick upp för jag tänkte att det inte var någon ide att sova mer, och det var bra för jag har hunnit göra en massa saker och kl är bara 11 :D


Jag har inte vågat fråga om du menade det eller inte. Men jag älskar dig också, det skulle jag sagt då men jag kunde inte få några ord från min mun.

Nu ska jag duscha och göra i ordning mig, sedan ska jag väl ner på knalle och kolla runt lite.
Hoppas jag hitta något fint...;)

Jag bloggar mer ikväll om hur helgen har varit...
vem vet det kanske händer något spännande på knalle (skulle inte tro det).
men men
Cya later

//Johhy <3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0