Fläskberg med rastaflätor och gul baddräkt!

LÖRDAG!!!

Jaha
då var det lördag kväll och min kompisar stack nyss :(
så nu sitter jag här i in ensamhet framför TV:n. Nee riktigt så illa är det inte. Jag har ju min dator :D Haha :)

Men vad har jag då gjort på dagen?
Joo jag vaknade hos Eddie jätte tidigt för att någon ringde hans mobil och det väckte mig, var lite irriterad eftersom jag var trött eftersom det har varit skola och då får man absolut ingen sömn, haha.
Fast som tur är så somnade jag om. Men vaknade igen vid 9, denna gången var det Eddie som väckte mig :P var skit trött men det gick... Så nu är jag skit trött, ska försöka få mer sömn denna natten, om jag inte fryser till döds. (TA I TRÄ)
Sen gick jag ut i vardagsrummet och fick se en trött Mirry ;) hehe hon såg helt död ut. (ingeFlugan<3t illa menat Mirry, älskar dig) och sedan sjussade Eddie hem mig så jag kunde komma hem och duscha och käka frukost och göra mig i ordning för en heltisk dag på stan med min mamma, min syrra och så självklar min Fluga <3<3<3 ----------------->
Vi kollade runt i stan och jag var på jackt efter en jacka, och efter många om och men så hittade jag en svart på H&M. Den är jätte fin :D
Sedan blev det gör mkt för Sofia, hon hade nämligen så ont i fötterna av sina högklackade skor så hon nästan dog (det var hon som sa det). Så vi gick och fikade, sammtidigt som Sofia gav sina fötter en pause från allt springade mellan affärer. (Vill bara poängtera att jag hade också högklackat men fick inte ont i fötterna, jag är väl van. Haha ).
Sedan åkte vi till skopunkten för att kolla på skor. Det var sofia som var i behov av skor mest men vi lämnade affären med skor till mig och mamma och en besviken min från sofia :(
Men det är bara att leta vidare, du kommer säkert hitta någora snart gumman <3
Sedan var det hemdags till vår kalla lägenhet, men men jag är i alla fall glad att jag har ett hem. Så jag ska väl inte klaga för mycket I guess.


Mirry myra :PSenare kom Honey och Mirry. Det var kul. Vi kollade på Big momma´s house 2. Den var rolig. Men det finns roligare filmer, haha :P men men det var en del roliga stunder. Speciellt springandet på stranden i den gula baddräkten, haha, den är för go. Och man får inte glömma rastaflätorna, hahah. Så Gooooo...
Efter det så spelade vi lite kort. Men det blev inte långvarit, eftersom alla var tvungna att åka hem och lämna mig ensam kvar i min kalla lägenhet. Men som sagt tänkt inte på mig, jag över lever, hahah:P

Och nu sitter jag här och är inne på msn och snackar med tjejerna :D Det är faktist kul, även om jag inte har varit så delaktig eftersom jag skriver min blogg. Men men det är kul i alla fall.

Mirry, Min Älskling.

(Hade ingen bild på dig Honey, men älskar dig!)

Faan måste läsa Teoriboken....får la läsa lite innan jag somnar :/

Men men ha det bra allihopa!
Älskar er alla, eller nästan alla :P
//Johhy
Jaaaaag

Kommentarer
Postat av: flugan

"hon" var så heeet i den gula baddräkten *dreglar* hahah ;D

2006-10-08 @ 00:03:23
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: Anonym

jag såg inte alls död ut!! hahah
men kul blogg :) pusssis!!!

2006-10-08 @ 00:07:49
Postat av: mirrs

om jag va kille skulle jag tända på henne i den gula baddräkten!! ;)

2006-10-08 @ 00:08:42
Postat av: Honey

om jag bara kunde dansa som henne :D

2006-10-08 @ 19:14:16
URL: http://honeykohan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0