Blommor är fina...

Tisdagen har varit ganska seg, men det kan nog bero på att jag har varit hemma från skolan.
Är nämligen sjuk, så det är synd om mig, hahah :P
Jag hatar verkligen huvudvärk, det borde dööö eller nåt :P

Man märker verkligen att det börjar bli vinter, det blir mörkt så tidigt.
Jag gillar inte alls det.
För det får en att bli så deppig, liksom allt är mörkt, vill inte ha det så...Hmmm...:P
Jag längtar till sommaren igen då det blir ljust och lyckan kommer åter, hehe :D
Ne men riktigit så farlig är det kanske inte.
Men vintern är inte min favvo årstid direkt, om ni inte hade fattat det :P

Jag har håriga ben, om någon ville veta.
Men jag skulle chansa på att ni inte ville det.
Men jag delade med mig av denna information iaf...:P
Men jag måste raka dem, men orka, jag är ju faktiskt sjuk :P

Saknar vissa personer :(
Måster hitta på något snart så jag inte saknar ihäl mig, hehe :P

Ska sova nu
ha det bäst
//Johhy

Ps. Blommor är fina :D (något jag satt och funderade på idag :S)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0