Vissa människor...

Vissa människor vet men inte hur dem egentligen tänker.
Vissa människor är så himla störande att det inte finns.
Och vissa är hur osociala som helst, liksom vill dem inte träffa människor och lära känna andra än dem redan känner, skapa nya kompisband??
Tydligen inte, men jag vill ju det, någon i hela världen måste väl vilja det också eller?
Inte i borås och dem jag träffas iaf, men det kanske beror på mig?
Men det kan det inte göra eftersom jag hela tiden försöker prata och börja en konversation men det är bara lönlöst, dem kan suga rööv....Är irriterad på allt och alla idag..:@
Det enda jag vill här i livet är att dagarna ska gå så att jag kan gå ut gymnasiet och på vägen vill jag skapa nya kompisband, men inget av det tycks funka....allt bara typ står still...
Ja som sagt, jag har jobbat idag och det kanske inte var den bästa tiden, men ändå....
ska jobba ikväll igen, hoppas det blir bättre...:)

Men men ska kolla på TV nu..;)

//Johhy

Jag saknar alla så himla mycket...!!jcsal

Kommentarer
Postat av: Vicky

allt kommer att ordna sig ;D

2006-11-27 @ 21:44:22
Postat av: Johanna

det är lite bätte nu :D

2006-11-27 @ 21:57:32
URL: http://johhy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0