ullared, gekås!

Idag har det varit en lång dag. Den började redan kl 06.45 då min väckarklocka ringde och jag ville bara slänga den i väggen och somna om. Men som tur är gjorde jag inte det utan gick upp och gjorde det vanliga, sminkade mig, käka frukost samtidigt som jag löste soduku i borås tidning, borsta tänderna, fixade håret och packade ihop mina saker jag skulle ha med mig.
Resan dit var okej bara väldigt trött men tiden gick fort eftersom min och Malins munnar gick i ettt, eftersom vi inte hade träffats på länge. Undrar hur hennes pappa kände sig med två tjejer sitter och pratar om vad som har hänt i deras liv...hahah:P
men när vi väl var där så var det bra, vi kom in väl och vi började vandra mellan allt från mat till elektronik.
Det första vi kollade på var väskor, senare vidare till dam avdelning där vi spenderade praktiskt taget hela tiden:D Men vi hittade några saker, men jag bara hatar att alla tröjor är så korta som man måste ju ha hur stora storlekar som helst för att det ska bli bra längd och när det är bra längd då är dem så breda att man kan bada i dem....:/ men men när det närmade sig halv 2 tiden så gick vi till kassa för att betala och det gick bra eftersom mamma hade satt in pengar på mitt konto så jag kunde handla lite:D
När det äntligen var dags att åka hem så han vi inte mer än sätta oss i bilen förän jag somnade, men mamma väckte mig när hon ringde mig och efter det höll jag mig vaken resten av resan hem till Borås.l
Men när jag kom hem så deckade jag direkt och sov och det var underbart:D
Senare kom Vix och vi spelade kort, skojjade och skrattade som vanligt:D

men men jag orkar inte skriva mer nu...
ha det gött // Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, det var kul :D fast inte min näradöden-upplevelse dock ;P

2006-07-14 @ 16:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0