Nu bär det av till Mallorca :)

Ja då är det några få timmar tills man åker, det ska blir skit skoj, men jag kommer sakna alla här hemma i Sverige som jag brukar göra :'(

Kommer sakna er jätte mkt. Men som tur är finns sms och internet så var på eran vakt, jag skickar väl ett och annat meddelande då och då :D
Jag vet att det bara är två veckor, men man saknar ju allt ändå :'( 
 
Jag kommer speciellt sakna Mirry, Vix, Edona, Eddie och Malin :'( :'( :'( :'( :'(

En sak är bra och det är att Eddie ska köra oss ut till flygplatsen och han ska även hämta oss när vi kommer hem :D det är bra, då får jag träffa honom direkt när jag kommer till Sverige :D:D:D

Men men hej svejs, ska försöka få en blund innan jag ska upp igen, hehe:P ha det så gött i Sverige!!!!
Det blir förmodligen några bloggar från mallorca, så glöm inte att läsa om alla äventyr jag kommer råka ut för, hahah :P
//Johanna :):):)

Kommentarer
Postat av: Vicky

saknar dig redan :(

2006-07-21 @ 17:29:17
URL: http://vix.blogg.se
Postat av: Malin

Kommer att sakna dig med vännen! ha det så bra ta med lite sol till mig! nej jag lovar jag ska läsa din blogg med stort intresse. pussar malin

2006-07-21 @ 17:30:07
URL: http://moonlightqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0