Mallorca!! :D

Ja do var det dags att rapportera fron det underbara och varma Mallorca!! Det har nastan gott en vecka och det ar hur underbart som helst :D:D:D

jag har det jatte bra har nere och jag hoppas ni har det lika bra der hemma :D

(ni for ursakta mig att det kanske blir svrt att lasa men det finns naturligtvis inte det sista bokstaverna i alfabetet har borta)
Det jag kan borja med ar att det nestan bara ar britter her, det ar ganska storande och det var ju jag som ville att det skulle vara monga spanska manniskor :( men men jag overlever nog :P

det hander massa roliga skaer her nere och vi festar typ varje kvall, i magaluf, redna party stallet..hit ska jag komma nar jag blir eldre och do ska ni hanga med tjejer!!!

vi ligger pa stranden varje dag och badar och solar, om vi inte ligger i skuggan och sover efter gordagens vilda festande, heheh!! okej det kanske ar so himmla vilt som jag sager men man blir utmattad...

Kul saker som har hent:
· diktatorn
· travhast
· skrattanfall nar jag drunknar
· 25%
· 18 arig oskuld
· Kvinna med attityyyyyyd

ni fattar inte men ni ska bara veta hur roligt detta verkligen var:D

jag saknar er otroligt mkt, men jag kommer hem om ca en vecka......
och jag vill saga en sak jag ar absolut inte brun eftersom solen ar outhardlig och man vill bara ligga i skuggan for annars dor man av varmeslag....

tillbaka till britterna do, det enda dem gor ar att dricka och sloss och florta lite halv doligt med en...
inte for att jag hatar britter men dem ar faan overallt her...hehe!!


Ja som sagt ni missar en massa kul, men nasta ar eller nast nasta so ska vi hit och festa tjejer och det ser jag fram emot:D:D:D:D

men men jag skiver kanske en annan dag och ha det bra, jag orkar inte skriva mer det ar so himmla varmt,hehehe!!!

//Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0