Sorg

Ja då var det helg igen då och det är hur trist som helst eftersom det öser ner regn ute :(

Jag saknar dig så himla mycket Eddie, men vad ska vi göra? INGET, varför??
joo för det finns inget vi kan göra. Det kommer aldrig bli som förr igen det vet både du och jag.
Allt vi behöver nu är lite tid för oss själva för att komma över varandra eller veta vad vi egentligen vill.
Det kommer bli svårt eller det ÄR svårt, men det är sånt man måste gå igenom bara. Jag älskar dig så himla mycket och jag ser ingen mening med livet just nu, men förhoppninsvis kommer den känslan att försvinna.

Till dig Älskling:

min kärlek till dig
kommer att följa mig hela livet
följa mig till graven
där tänds en låga
av ett brinnande hjärta
ett hjärta som saknar dig
& vägrar att glömma dig .


Jag älskar, älskar, älskar dig,
Från det kan ingen hindra mig.
Och vad som än händer i morgon och idag
Kan ingen älska dig mer än jag. Och vad som än händer med världen och med mig
Så kommer jag aldrig någonsin att sluta älska dej



Jag vill att du finns här när jag behöver dig.
Jag vill att du tröstar mig när jag är ledsen.
Jag vill känna dina armar om mig när jag behöver trygghet.
Jag vill att du ger mig all din kärlek.
Jag vill torka tårarna och känna mig lycklig,
Men det går inte så länge du inte finns här.

När livet är kallt och sorgen tar över
när drömmar dör och hjärtat blöder
är en stund med dig allt jag behöver..



Allt jag känner för dig finns i mitt hjärta och jag vet inte hur jag ska uttrycka det eftersom det inte verkar finnas ord för det jag känner, jag är otroligt ledsen men nu finns det inte längre något att göra, du har bestämt dig och jag får väl bara leva med det...Älskar dig// din Johhy

okej livet är lite kämpigt, men så är det bara ibland. man får helt enkelt göra något så man kommer på andra tankar och att ha kul :)

men men jag skriver väl snart igen...

//Johanna :)

Kommentarer
Postat av: Vicky

älskling, du kommer ta dig igenom det här galant :)

2006-08-20 @ 20:31:02
URL: http://vix.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0