Jag vill...

Ja, då var man tillbaka där man var innan. Deppig och livet känns fucked up.

Jag vill bara känna din kropp när jag vaknar, jag vill kunna kyssa dina öma läppar när jag vill, jag vill göra dig glad, jag vill göra kaffe till dig på morgonen, jag vill känna närheten av dig, jag vill hjälpa dig med allt, jag vill se på dig i smyg, jag vill känna värmen från dig, jag vill se på dig när jag vill, jag vill kunna ringa dig när jag vill och få höra din röst, jag vill kunna se dig nyvkane och söt, jag vill se dig le mot mig, jag vill känna din kärlek, jag vill ha dig, JAG VILL HA DIG och ingen annan.
Jag vet inte hur mycket du tror på mig, men jag talar bara saning. Jag älskar dig och saknar dig varje dag som går. Du behöver tid för dig själv och det vet jag men jag vill inte ge dig det inerst inne eftersom jag vill att du inte glömmer mig, jag vill inte att känslorna för mig ska försvinna, jag vill vara dör hela tiden så du blir påmind om mig så du inte glömmer. Jag vet det låter kanske inte så schysst men jag ber bara att du ska älska mig som du alltid har gjort......

JAG HATAR MIG SJÄLV, JAG HATAR ALLA ANDRA KILLAR, JAG HATAR RICK, JAG HATAR ALLT,
JAG HATAR ALLT


god natt och sov gott
//Johhy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0