Jag är hemma igen :D

Ja då var man hemma i det sugia Sverige igen, inte så roligt eftersom jag förtillfälligt  har ett stort hat mot Sverige och alla svenskar, eller inte alla svenskar, utan killar framförallt. 
Förhoppningsvis blir detta inte långvarit eftersom jag bor här och måste stå ut med allt, men man vet aldrig jag har funderat på att flytta till ett annat land.
Så till det stora, varför har jag hat mot Sverige?
jo så har står det till. Det är killarna som beter sig så konstigt.
Svenska killar är så himla blyga och dem betalar inte åt sina dejter, tjejer, flickvänner osv.
När jag var i Mallorca så lärde jag mig det här. inte för att jag inte visste det. Jag fick veta det till 110% nu.
killarna där, även om det var britter, normänn eller någon annan, så kom dem fram till en och bara säger rakt ut, vad vacker du är osv.
Och om man gick ut med någon eller om vi var på någon pub, så var det inte på tal om att jag skulle betala utan det gjorde dem.
jag menar inte nu att ja jag vill ha allt betalat för mig, men alla andra killar dem är annorlunda och sånt som tjejer vill, i alla fall jag.
detta har jag kommit fram till genom att jämföra en svensk kille och en norrman och en engelsk kille.


Men vidare till annat nu :D
Vi hade så himla kul där i mallorca. Vi solade, badade och festade.
Det kanske låter ganska enformimgt, men det var hur kul som helst.
Det enda som fattas när jag var där var mina kompisar...men nästa år tjejer, då ska vi åka och parta:D

Fina, roliga, underbara minnen jag ALDRIG kommer att glömma:

* Kvällarna och nätterna i magaluf
* 25%
* Kvinna med attityyyyyd
* Mina och sofias skrattanfall
* Nattbaden
* Dansandet på glade viking
* Uppmärksamheten man fick där :p
* Rick och Travis

men som sagt nu är jag hemma här i Sverige
och jag spendera mina sista två veckor här innan skolan börjar och det längtarjag verkligen inte till:(
men men vad ska man göra, det kommer säkert bli jätte bra:D

Ja idag har man inte hunnit göra så mkt och kl är 13.00, men jag mår faktiskt inte så himla bra, så det blir nog en hemma dag idag, om jag inte orkar gå ut, men just nu ser det inte ut så :(
Vill inte vara sjuk :(

men men jag ska snart gå och duscha och fixa på mitt rum lite:(
men men ni får ha det så bra:D

//Johanna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0