Du vet ingenting

Ja då har det varit två jobbiga dagar, men jag har tagit mig igen dem så jag hoppas det kommer gå bra alla andra skitiga dagar också.

Skulle bara vilja säga till en viss person att allt är inte som du tror. Att göra som du gjorde var inte speciellt bra heller. Du litade inte på mig, det gör mig besviken. Jag vet inte vad jag ska göra. Det kanske inte ens finns något jag kan göra, i alla fall tror jag inte det. Men du vet inte allt genom att ha läst det brevet, du  skulle kommit till mig och pratat med mig och fått veta saningen på riktigt, jag gillar inte när folk drar egna slutsatser utan att veta om det är sant eller inte. Men du anar inte hur mkt jag vill träffa dig, hur jag vill hålla om dig och krama dig. Men jag vet att det inte går, du vill inte och jag är inte så säker på om jag vill det heller. Det skulle nog bara försämra allt. Jag älskar dig och du älskar mig. Men jag vet i alla fall att jag inte älskar dig på samma sätt som jag gjorde innan. Detta är otroligt svårt och det gör ont i hela min kropp så fort jag tänker på dig, Men jag hoppas det inte varar för evigt, det kommer jag inte att klara av.
Det skulle inte hållt livet ut, jag vet det. Men dessa två år hav varit underbara och är så himla svårt att bara glöma på några dagar. Jag kommer alltid bära med mig de underbara minnena av dig och mig. Du kommer finnas i mitt hjärta och jag hoppas att jag finns hos dig, i alla fall en liten del. Jag vet inte hur du tar allt, men jag skulle gärna vilja veta men jag vet att jag inte kommer få det och det gör mig ännu mer ledsen.
Dem ska komma hit som du läste i brevet, men mest är det hans kompis som ska komma och träffa sofia eftersom det blev verkligen någonting mellan dem. Jag och hans kompis kom bra överens och han visste att jag hade en pojkvän. Vi snackade en hel del där borta. Han vissade mig den uppmärksamheten jag ville ha av dig och det var att se hur speciell jag var. Bara att säga vad fin du är gjorde mig glad, för du sa det inte med samma känsla, du sa det som det vore något du var tvungen att göra. Men jag vet att du inte är en person som uttrycker känslor så och ger kärlek så som jag vill ha. Jag har insett det på sistone och även insett att det inte är så jag vill ha det.
Men jag hoppas verkligen du hittar någon som passar dig bättre än mig, någon som du kan skaffa barn med och som gör dig lycklig. Du har hela livet framför dig och det har jag också, så jag tycker vi ska leva det även om det inte blir tillsammans. Jag älskar dig verkligen men det finns inget vi kan göra nu eftersom jag inte vill på samma sätt som innan och inte du heller säkert.
Så till slut vill jag bara säga jag älskar dig och det kommer jag alltid att göra men inte på samma sätt bara. Ha det nu så bra så kanske vi ses någon gång när vi båda är redo och jag hoppas du inte är så omogen att du inte kommer att hälsa på mig. Men du kommer alltid att finnas i mitt hjärta // Din Johhy!


Såå livet suger helt enkelt nu, men det ända jag kan göra är att låta tiden gå och låta det läka alla sår.

sov gott //Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0