Djupt inne i dina ögon...

Det finns så mkt jag vill och kan skriva om dig, jag skulle bara kunna sitta här dag och natt och skriva om dig. Men det ska jag inte så var lugn. hehe:P

När jag såg dig idag blev jag så glad, men jag var även nervös, hoppas att du inte såg det. Jag ville så gärna röra vid dig men jag visste inte hur du skulle reagera så jag gjorde det inte. Jag ville inte att du skulle knuffa undan mig eller något för det skulle bara göra mig ledsen, så jag gjorde inget även om jag ville så mkt innerst inne. Jackan och tröjan du köpte idag var jätte fina :)
Jag vill så gärna kyssa dina läppar även om jag vet att det är förbjudet område, jag skulle nog inte kunna göra det eftersom jag inte vet hur du skulle reagera. Jag vill så himla gärna men jag försöker hålla mig tillbaka.
Vill bara titta djup in i dina ögon och se vad du verkligen vill, jag vill hitta ett svar i dina vackra men ändå sorgsna ögon. Vill hitta något som gör mig glad. Men jag vågar inte hoppas för mkt. :(
Sitter här och fryser och skulle verkligen vilja att du låg jämte mig så jag skulle kunna krypa tätt intill dig och värma mig, har fortfarande det i minnet och det kommer inte försvinna på ett bra tag, eller till och med aldrig tror jag. Jag vet att jag fortfarande är kär...jag vet inte ens om det är bra eller dåligt eftersom jag inte vet vad du känner. Älskar dig gör jag redan och kommer alltid att göra även om du säger något annat. Du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.
Satt och tänkte häromdagen på vad det var jag föll hos, hos dig?
Och ärlig talat så vet jag faktsikt inte, lite sådär mystiskt, men jag gillar det.
Jag kan bara säga att jag tycker du är underbar, snäll, trevlig, envis, smart, oromantisk, vacker, fin, snygg, sexig.....jag skulle kunna sitta här och rabbla upp många ord som passar in på dig men det tänker jag inte göra, ni fick veta lite och det räcker nog eller? jag tycker det  i alla fall.

Men men ska väl nana nu, så att jag kommer upp ur sängen imon :(

ha det bra allihopa där ute //Johhy
(saknar dig som faan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0